tirsdag 31. desember 2019

Fotoutfordring i desember: lysslynger og refleksjoner



Årets siste fotoutfordring er inspirert av julehøytiden. 






Til jul fikk jeg et backdropstativ som jeg gjerne ville prøve ut. Jeg kledde det med svart tekstil og ba E om å stille opp som modell. 





Jeg pakket henne inn i ei juleslynge og ba henne om å være tålmodig... Jeg holdt en iPad foran objektivet for å fange inn litt ekstra refleksjoner i lysene. 





Jeg tok noen bilder med blitz og noen uten. De fikk hver sine kvaliteter, men fungerte på hver sin måte. 





Og dermed var jeg i havn med årets siste fotoutfordring. Jeg tenker å fortsette inn i det nye året også, om ikke annet fordi det gir meg personlig tilfredsstillelse de gangene jeg føler jeg virkelig får det til. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)