lørdag 1. februar 2020

Instagram i januar: mange slags begynnelser


1. Måneden da bobla poppa og alt begynte på nytt igjen. 






2. Tidlig januar og rester av jul. Ingen stress med å kvitte seg med den helt enda. 





3. Men så var plutselig tiden inne, og alt var helt greit. Renere, lysere, lettere. Lille D ble en størrelse større, og vårlige tulipaner fikk folde seg ut i solstråler som ga ekte varme. 





4. Inspirasjon og overskudd etter hvert som dagene ble lengre og lysere. 





5. Årets fotoutfordring, ett nytt tema hver uke. 
#outoffocus 
#outside 
#small 
#window/door





6. Vakkert forfall. Naturens toner. Hjertebank. Siste rester. 






7. De siste dagene hjemme før livet utenfor restarter. Stemninger, nytelse i hvert øyeblikk, tilstedeværelse. 






8. Myk start. Perlemorsskyer, noen dager hjemme som fortsatt er mine, ball med sprudlende elever. 






9. Flere tulipaner. Lille D allerede elleve måneder. Grusomt og vakkert på en gang. Litt som livet river i meg akkurat nå. Det er trist at tiden hjemme er over, men jeg forstår at jeg må ta min plass ute i verden igjen. I februar faller kanskje brikkene ordentlig på plass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)