onsdag 12. februar 2020

Tid for å ...leke


Jeg leker mye med lille D. Det handler om å følge henne og bli med på det hun har lyst til. Jeg elsker å krabbe rundt på gulvet og oppleve verden fra hennes perspektiv. 






Noen ganger er det vi voksne som bestemmer og stimulerer, og heldigvis faller det ofte i smak også. Det er så fint at vi kan delta i hverandres lek. 






Noen ganger pleier jeg lekenheten og kreativiteten min helt alene. Da tegner og skribler jeg i en bullet journal, og får bade sortert og meditert midt i overskuddet. 






Jeg elsker også å leke med lyset, fange det og se hvordan jeg kan bruke det til å feste ulike typer øyeblikk til evigheten. 





Jeg vet jeg er ganske leken. Men enda ønsker jeg å leke mer. Jammen godt da at lekemuskelen min etter hvert begynner å bli ganske så trent. 


...

På onsdag tar jeg meg tid til å leke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)