mandag 10. februar 2020

Tid for å ...drømme


Jeg drømmer meg bort til Berlin, til å vandre gatelangs, lukte og lytte til byen jeg har fortapt hjertet mitt til. 





Jeg drømmer om leiligheten vi har leid i Prenzlauer Berg, de høye vinduene og åpningen ut mot en grønn lunge i bakgården. Jeg drømmer om å spasere til Café Butter og nyte en rik lunsj som kommer til å sitte godt i magen resten av dagen. 





Kilde. 
Dess lysere dagene blir, dess sterkere blir  ønsket om å endre på omgivelsene. Jeg drømmer om utbygg og oppussing, om store vindusflater og luft under taket. Men mest av alt drømmer jeg om livet i rom som er tilpasset våre ønsker. 






Med solstråler som så vidt har begynt å varme, vekkes også drømmen om den varme årstiden. Om humlesurr og varme i lufta, om late dager, solbrente skuldre, bare tær i gresset og livet ute. 


...

 På mandag tar jeg meg tid til å drømme. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)