lørdag 24. november 2012

Kjøkkenet vårt



Arbeidsbenk med detaljer. Kjøkkenet er fra IKEA, detaljene fra her og der.







Mellom matlagingsdelen av kjøkkenet og selve spiseplassen har vi plassert ei kjøkkenøy. Den er laget av skuffer fra husets gamle spisekammer. Kjøkkenet er ganske stort, så øya er på en fin måte med på å gi inntrykk av mindre seksjoner i rommet. Her inntar vi gjerne de små og kjappe hverdagsmåltidene.








Spiseplassen ligger i motsatt ende av kjøkkenet. Bordet er laget av en lokal snekker, mens stolene stod i huset da vi overtok det. 








Også dette bordet stod i huset da det ble vårt. Det er ganske falleferdig, men har fått seg en plass på kjøkkenet likevel. Der har det ingen annen funksjon enn å bare være til stede. Den oppgava løser det finfint, synes jeg.

Senere i dag skal vi bruke kjøkkenet til litt juleforberedelser. Jeg kjenner jeg gleder meg til det...



2 kommentarer:

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)