onsdag 13. februar 2013

Om å hente ut villdyret i seg



Jeg liker mange forskjellige interiørstiler. Jeg kan bli helt betatt av andres innredning, men samtidig vite med meg selv at jeg ikke kunne hatt det sånn hjemme. 

Interiør kan på samme måte som hårsveis, klesstil og musikksmak si noe om hvem man er og hva man er opptatt av. Interiør må med andre ord matche personligheten.








Da vi flyttet inn  huset vårt, hadde jeg en ganske pen og pyntelig stil. I lengden ble det imidlertid litt for lite motstand i det. Jeg følte behov for å hente ut villdyret i meg...








I mitt tilfelle er villdyret det som er uventet, kanskje også litt kitschy. Det kan også handle om smått humoristiske overraskelser.








Det kan være små stilleben, gjerne bestående av kontraster...







...eller store, ruvende statements. 

Et villdyr kan være litt uforutsigbart, men bevaremegvel hvor spennende det er å slippe det løs...

2 kommentarer:

  1. Veldig inspirerende det du skriver! Helt enig: spennende å slippe løs villdyret, og ikke minst befriende:)
    Ha en "løssluppen" kveld, hoho:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så koselig å høre. :)

      Måtte din kveld også bli riktig uforutsigbar (på en god måte)..!

      Slett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)