fredag 1. februar 2013

Helg, hvilepuls og hobby


Plutselig og endelig var det helg igjen. Akkurat nå er jeg ganske pumpa. Jeg må bare sitte her litt og få igjen pusten. Det nærmer seg hvilepuls nå...








Det er godt å sitte sånn og la helga synke inn. Og det er enda bedre å vite at man har noen dager foran seg der man i større grad kan styre sin egen tid. 








Nå kan jeg med (temmelig) god samvittighet finne fram til hobbyhjørnet, og klekke ut noen halvveis kreative ideer. Det gir meg overskudd og energi til uka som ligger framfor meg. Det trenger verken  være spesielt avansert eller nyskapende. Bare det er noe jeg har puslet med og skapt selv. 








Hva liker du å bruke helga til?

PS: God helg, selvfølgelig..!

1 kommentar:

  1. Det blir moro å se hva kreativiteten din får fram i løpet av helga. Du har så mange gode ideer og fine DIY-prosjekter. God kreativ helg!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)