mandag 25. februar 2013

Smoothie-sug


En fryser er god å ha. Den kan romme så mye fint som man plutselig kan få bruk for. For eksempel frukt. Nettopp det er finfint når smoothie-trangen kommer over meg...








Hva slags smoothie det blir, kommer selvfølgelig an på hva som befinner seg i fryseren. Det kan naturlig nok suppleres med ferskvarer fra kjøleskapet, men jeg foretrekker at i alle fall noen av ingrediensene har vært nedfryst. På den måten får smoothien den riktige iskalde følelsen... 

Sammen med frukten bruker jeg gresk yoghurt og litt juice. Oftest går jeg for eplejuice, men denne gangen ble det frokostjuice (man tager hva man haver). 










For å gi det hele litt ekstra substans, tar jeg også gjerne litt valnøtter i. Da blir det som i utgangspunktet var sunt enda litt sunnere..! :)









Så enkelt og så godt. Mmmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)