søndag 14. juli 2013

Ikke noe å lure på



Jeg er glad i farger, men av og til er det deilig med det helt ukompliserte og hvite. Da jeg kom over supersalget hos Kremmerhuset, ble det hele veldig ukomplisert. Jeg måtte bare slå til. 














Søtt stettfat med kanin. 29 penger. 









Tre praktiske måleskjeer. 10 penger. 









Stubbekrukke med årvåken ugle på lokket. 10 penger til. 

...

Jeg er ikke av de aller skarpeste i matematikk, men dette er et regnestykke jeg kan like. Men først og fremst liker jeg selvfølgelig kaninen, måleskjeene og ugla...





2 kommentarer:

  1. For et nydelig hjem dere har, liiiiker stilen din :) la meg som følger og kommer tilbake :)
    Fortsatt god sommer :) klem Kristin

    SvarSlett
  2. Endelig fant jeg bloggen din! Jeg skulle besøke deg for å øsnke deg velkommen som følger (ei stund siden), men av en eller annen grunn var det ikke mulig å klikke seg videre fra profilbildet ditt og inn hit. Men via en annen blogg gikk det, og det var bra, for her inne var det trivelig å være. Flotte bilder! (",)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)