torsdag 4. juli 2013

Hverdagsskatter


Huset vi skal bo i sett fra utsiden (obs: fare for linselus!!!). 









Hvis man tar seg tid til å lete rundt på eiendommen, dukker det opp ett og annet som jeg vil betegne som hverdagsskatter. Disse arkivskuffene (lagret som skrot), ser jeg for meg at skal få komme inn i varmen. 










Nostalgisk detalj på garasjeveggen. 









Et gedigent trau. Dette må kanskje også få komme inn i varmen. Bruksområde foreløpig uvisst. 

I går var jeg på IKEA, og er full av inspirasjon. Ikke det at jeg skal gå helt IKEA, men jeg har fått ideer om hvordan det kan la seg gjøre å kombinere det rustikke (og tidvis temmelig nasjonalromantiske) med moderne elementer. 

Jeg gleder meg til å begynne med transformasjonen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)