mandag 1. juli 2013

DIY i vårhalvåret

Vårmånedene er nå et tilbakelagt stadium, og vi er godt i gang med sommeren. Her er noe av det jeg har holdt på med av kreative sysler mens jeg har lengtet etter grønne sommerenger...









Den velbrukte stolen ble hentet hjem fra bruktbutikken. Den ble trukket om og fikk spraylakkerte trinn. 

Jeg laget en lysslynge av pappbegre. Flere polkadots. 









Den enkle svarte skjorta ble rocka opp med nagler. Av og til er det ikke så mye som skal til...

Jeg har mistet telling på hvor mange putetrekk jeg har sydd i løpet av vårhalvåret. Ulike retrostoffer har endelig kommet i bruk. 









Ved hjelp av washi-tape, dymo, ulike bånd og tomme ansiktskrembeholdere, laget jeg telysholdere. Disse kan varieres i det (nesten) uendelige, alt etter hvilket uttrykk man er ute etter. 

Verdens kjappeste DIY. Noen klistremerer, og vips, fikk disse porselensboksene en helt ny look. 









Med vannfarger lagde jeg bokstav- og talltrykk

Og igjen brukte jeg klistremerker for kjapt og enkelt å pimpe lampefoten på jenterommet. Det falt i god smak hos sjefen selv. 









Atter et kjapt prosjekt. Jeg kjøpte en avdanket lampeskjerm på bruktbutikken, strippet den og spraymalte skjelettet som var igjen. 

Og til slutt: tripp-trapp-decoupage.

...

Jeg er nok litt rastløs av meg, så prosjekter som er kjappe og enkle og gir umiddelbare resultater, er helt i min gate. Mon tro hva det neste prosjektet blir..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)