onsdag 25. juni 2014

Enda et rom er beseiret



Så var det badet sin tur til å bli utsatt for storrengjøring.










Det er ikke så stort,  men når det skal totaloverhales, tar det sin tid likevel. 













Som så mange andre steder i huset, er det umulig å si at det er en spesiell stil som går igjen. Men jeg er glad i det som prøver å fortelle meg en historie, og disse medisinflaskene har derfor fått en egen plass på badet. Vi fant dem på loftet i det forrige huset vi bodde i, og like mye nå som da tar jeg meg i å  tenke på skjebnen til mammaen som ble revet bort fra de mange barna sine i altfor ung alder, på grunn av en eller annen skummel sykdom. 














Jeg liker likevel det enkle også, med rene linjer som er lette å rengjøre. Da er IKEA en god venn å ha.  

Enda et rom er beseiret. Jeg har kommet i mål med dagens prosjekt, og kan med glede føle på at det begynner å letne rundt meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)