fredag 20. juni 2014

Endelig


Sommerferie. Jeg skal dra på besøk til uutforskede verdener trygt plassert mellom to permer. Jeg skal leve meg inn i andres skjebner og kjenne på det de kjenner på. Jeg skal tillate meg å fortape meg i noe helt annet.








 Jeg skal høre gjennom vinylsamlinga. Det er lenge siden vi har hilst på hverandre nå. Stemningen i musikken skal få ta meg tilbake til gamle og ikke så gamle minner. Ingenting kan vekke en gjemt og kanskje glemt følelse like god som musikken som lå i bakgrunnen da det skjedde. 









Når kvelden kommer skal jeg slappe av i hele sofaen. Jeg skal ikke sitte pent og pyntelig, men flate helt ut, mens jeg koser meg med gode serier. Total avslapning. Sjansen til å styre min egen tid. Endelig. 

3 kommentarer:

  1. Åh, det høres sinnsykt deilig ut! Nyt en velfortjent laaang ferie:) Og takk for kommentarer hos meg:) telttur anbefales virkelig, jeg drømmer meg allerede tilbake ~<3 G o d s o m m e r !

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)