lørdag 21. juni 2014

Litt og litt om gangen



Mai og juni er ekstra hektiske måneder for en lærer. Det synes hjemme; rotet har fått lov til å hope seg opp til kaotiske dimensjoner. Nå er strategien for å få orden igjen å konsentrere seg om ett og ett rom av gangen. Shine. Gå videre. 









Først ut er kjøkkenet.  Noen små endringer kom med på kjøpet. Ei hylle fra TV-stua har blitt flytta hit, lampa i vinduet er spraymalt med kobberfarget spraylakk og har fått ny ledning. I løpet av sommeren får vi satse på at det blir anledning til å male taket også...









Blomster fra naturens skattkiste er helt gratis, og frisker opp hele rommet i spreke farger.









Lykken var stor da jeg oppdaget at skuddene har begynt å bryte seg fram på perlargoniene. Jeg lurte på om jeg skulle få liv i dem i år igjen (jeg har ikke grønne fingre), men kan konstatere at flaksen står den tålmodige bi.









Deilig å kjenne på at kjøkkenet ikke lenger er kaossone... Nå skal jeg puste ut og forberede meg til klassefest. I dag markeres det at det er 20 år siden jeg gikk ut av grunnskolen. Jøjemei, tiden har det travelt..!


...

Fortsatt fin sommer til alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)