tirsdag 14. oktober 2014

Årets farge: Copper Orange



Via bloggverdenen har jeg plukket opp at Nordsjö igjen har kåret årets farge. Denne gangen er det Copper Orange som gjelder. 









 Fargen har i løpet av det siste halvåret gradvis sneket seg inn hjemme hos oss. Den er delikat, og gir et snev av luksusfølelse. Ikke minst gir den varme til interiøret, noe som jo passer godt på denne siden av året. Jeg synes fargen passer spesielt godt sammen med de sarte pastelltonene som allerede går igjen i interiøret vårt. 









I TV-stua har vi etter mye om og men fått opp denne lampa i vinduet. Den er kjøpt på bruktbutikk og har fått seg noen runder med spraymaling. Nå gløder den i Copper Orange, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med transformasjonen. 










En blikkboks har fått samme behandling, og søppel har dermed blitt løftet til blikkfang (hysterisk festlig ordspill). 









Jentete jålesaker intet unntak. 









Til og med i hjemmekontoravdelingen er det mulig å finne elementer av Copper Orange. 









Kroken har jeg hatt en stund, uten helt å finne ut hva jeg skal bruke den til. Men jeg overdriver ikke hvis jeg sier at det gleder meg bare å se på den... Hardt metall med varm utstråling. 









Enda ei lampe har fått spraymalingbehandling. Enkel forandring med stor effekt. 


...

Noe sier meg at det kommer til å bli enda mer å se til Copper Orange i hjemmet vårt i tiden framover. Luksus, varme og eleganse. Det er tre ønsker på en gang, det..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)