fredag 31. oktober 2014

Oktober 2014 på Instagram


1. Bytur med høstvind i håret.

2. Gulere og gulere høstblad. Mange har latt seg falle mot bakken, noen klamrer seg enda fast i en beundringsverdig stahet.

3. På favorittcafeen, der man bare kan sette seg ned og nyte. Interiør som gjør meg varm på innsiden...

4. ...og porsjoner som gjør meg mer enn mett. 









5. Kvalitetstid for de voksne. Tapas, vin, og deling av musikklister. En ny utfordring hver helg. Denne gangen: musikk å gjøre husarbeid til.

6. Mannen la på ett år til på alderen, og vi feiret bittelitt. For syns skyld. 

7. Når man feirer såpass enkelt, må man i det minste sørge for at mannen får servert favorittkaka si. 

8. På vei til arbeid. Frisk luft, gull på bakken, og en og annen rubin innimellom. Vakkert.









9. Eterisk lys en stille høstdag. 

10. En liten blomsteroverraskelse fra jenta mi på en litt håpløs dag. Alt ble fint igjen.

11. Bageldilla.

12. Supporterliv på fotballkamp. 












13. Årets siste loppis er tilbakelagt, og marmoroverdose er en realitet. Det kan jeg like!

14. Hverdagsbakverk.

15. Overraskelsesbakverk fra mamma på en ekstra lang søndag.

16. Deilig høstmørke.









17. Nye hyller i gangen frisker opp en nokså nylig oppussa gang.

18. Den lokale brukthandelen legges dessverre ned. En nest siste og en siste tur måtte til. Jeg må ha en lampefetisj, for jeg endte opp med enda ei lampe (dagen etter kjøpte jeg tre til...).

19. Bohemkopper fra brukten. Kjærlighet ved første blikk. 

20. På tampen av oktober sendes ett stykk spent vampyr på halloweenfest. 


...

Og sånn omtrent var oktober for oss. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)