lørdag 31. august 2019

Fotoutfordring i august: lightergnister


Jeg elsker makroobjektivet mitt. Å komme helt tett innpå noe og se detaljer man ikke ser med det blotte øye. Noen ganger trenger man litt ekstra lys for å fange disse detaljene, og da er blitzen kjekk å ha. Problemet er at jeg ikke helt har klart å avkode hvordan den fungerer enda. Innimellom får jeg det resultatet jeg hadde planlagt...





...og andre ganger skjer det rare ting. Her fikk jeg en spøkelseshånd -men endte likevel opp med et motiv som var ganske kult i seg selv. 






Jeg må bare fortsette å utfordre meg selv i selskap med blitzen. En dag er det kanskje jeg som mestrer den -og ikke omvendt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)