torsdag 31. januar 2013

Instagram i januar

Det har ikke blitt så mange mobilbilder denne måneden, men et lite utvalg kan likevel fortelle litt om hvordan januar har vært. 












1. Værmessig har vi hatt en typisk januar. Snøen la seg etter hvert skikkelig, og nå skulle vi ha nok å ta av for en stund framover...

2. Briggkragg. Råstoff skaffet til veie på den lokale bruktbutikken. Totalpris 50 kr. 

3. Januar er tid for å shoppe på salg. Fiiiint sløyfesmykke ble med hjem.

4. DIY perledekor. Ikke så avansert, men bidro til å gjøre gangen litt freshere. 

5. Kaffe og sjokolade. Er fortsatt ikke kommet helt over søtsuget etter julas utskeielser. Må fortsatt unne med litt sjokolade til kaffekoppen som nytes etter middag...

6. Mor og datter har vært riktig så urbane på café.

7. Små endringer kan gjøre så mye for humøret. Det har dukket opp nye stilleben her og der etter tomrommet som oppstod når julepynten ble fjernet. 

8. Mer shopping.

9. Jeg lar meg fortsatt trollbinde av bilder fra gamle familiefotoalbum. Det er akkurat som snøen var mykere og hvitere om vinteren i gamle dager...

10. Jeg har begynt å ta kjøretimer i godt voksen alder. Vikepliktsreglene er vanskelige å få skikkelig på plass. Enda godt sjuåringen vil låne bort Legoen sin til meg, så jeg kan øve  meg på kryss-scenarier hjemme..!

11. Fant Abbey Road på vinyl på den lokale bruktbutikken. 10 kroner. O jubel og glede. 

12. Og enda litt mer shopping. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)