onsdag 27. mars 2013

Brukt er bra




Den fiiine hjembygda mi har fått bruktbutikk. Brukt og bra er et veldedig tiltak, der alle inntekter går til Stefanusbarna. Dette er en organisasjon som hjelper barn som bor på søppelbergene utenfor Kairo.

Hvis man kan bidra til veldedighet, samtidig som man får med seg noe hjem som man har oppriktig lyst på, er jo det en god deal.










På mitt første besøk på bruktbutikken fant jeg dette settet med boller fra Egersund Flint. Umiddelbar forelskelse.








Jeg ble også sånn passelig sjarmert av disse. De skal få fungere som lysestaker når den rette anledningen byr seg.








Brukt er bra, på så mange måter. Skulle du kanskje ha tatt deg en tur til nærmeste bruktbutikk snart..? ;)

1 kommentar:

  1. For noe flott funn! De soppene var bare helt skjønne *smelt* Skulle gjerne hatt en bruktbutikk i nærheten ja, enklere det enn loppemarked synes jeg

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)