lørdag 2. mars 2013

Tulipaner i lange baner



I går slo jeg (nokså impulsivt) til på et tulipan-tilbud: tre buketter for prisen av to. 








Men idet jeg virkelig skulle ta helg, merka jeg at formen sank drastisk.







Jeg inntok umiddelbart horisontalen da jeg kom hjem, og bukettene måtte bare finne seg i å godgjøre seg i kjøleskapet mens jeg hosta og snufsa og verka og venta på at jeg skulle bli meg selv igjen...








Det var ikke før godt utpå dagen i dag at jeg klarte å stavre meg i retning kjøleskapet og bukettene. Med en kraftanstrengelse (som jeg kan takke min egen stahet for), klarte jeg å fordele tulipanene i vaser og spre dem rundt i hjemmet vårt. 








Det kan nok tenkes de fikk et vel langt opphold i kjøleskapet, for de var litt slappe i fisken da jeg tok dem ut. De er imidlertid livssterke, og har allerede begynt å strekke på seg. Sakte men sikkert begynner de å komme i rett form. 









Nå er det bare å håpe på at min egen form kan la seg inspirere av de sjarmerende tulipanene...

Ha ei fortsatt fin helg -fortrinnsvis uten tett nese og for høy kroppstemperatur... ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)