torsdag 9. mai 2013

Kjøkken igjen





 For ikke lenge siden foretok jeg en ørliten ommøblering på kjøkkenet. Vitrineskapet ble flyttet til hjørnet nede ved vinduet. Hjørnet hadde stått tomt  -rett og slett fordi vi innbilte oss at det var for trangt til å skvise inn et møbel der. 

Jeg synes imidlertid det funka som bare det, for nå fikk vi plutselig mer rom rundt godstolen.













Vitrineskapet stod nemlig ved siden av stolen tidligere. Stolen er den samme nå som da, men det er koseligere å sitte i den nå. Settingen er ikke så klautrofobisk lenger, og det er faktisk blitt en reelt koselig plass å hvile seg på mellom slagene på kjøkkenet... ;)










Skifter til en litt mer høytidelig tone: 

Tusen takk for alle koselige hilsener dere legger igjen. Det er nesten så jeg rødmer litt... Og velkommen til nye følgere. Så koselig at dere finner veien til bloggen min og liker det dere ser..! 

Ha en finfin himmelsprett! :)

3 kommentarer:

  1. For et lekkert kjøkken. Så lyst og fint. Den som hadde hatt plass til en godstolen på kjøkkenet..... D

    SvarSlett
  2. NydeligFlott kjøkken du har!
    Love it <3

    SvarSlett
  3. N Y D E L I G. Rett og slett.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)