søndag 30. juni 2013

Instagram i juni


1. Vi begynte sommermåneden med å gå Dronningruta. Det var varmt, langt og bratt, men det var verdt det. Uten tvil.


2. Sjåringen ble åtteåring i mai, men selve barneselskapet måtte vente til juni. Bare jenter, og veldig rosa. Men alle hjerter gledet seg...

3. Når man kommer hjem fra en lang og litt tung dag, er det lite som kan konkurrere med gleden over å finne en liten overraskelse ved inngangspartiet. Denne gangen var det sveler fra ei god venninne. Sjelden har vel sveler smakt så godt...

4. I måneden som gikk var jeg sensor på muntligeksamen i Bodø. Det ble tid til litt shopping mellom slagene. Jeg gjorde flere salgskupp, og må si meg veldig fornøyd med det. 

5. Returen var henrivende. Landskapet under oss var synlig hele veien, og det var bare å la seg fascinere av den storslåtte nordnorske naturen.

6. Jeg har puslet med interiør denne måneden også, selv om...

7. ...vi så vidt har begynt å pakke flyttelass. 

8. Det har vært mange siste kapitler denne måneden. Ett av dem var å slutte i jobben min på videregående. Det innebar å ta farvel med klassa jeg har vært kontaktlærer for i året som har gått. Å få en bukett med blomster fra elevene med meg på veien, var en fin avslutning av det hele. 

9. Noen gode kollegaer og jeg dro til det fascinerende fiskeværet Nyksund for å ha litt kvalitetstid sammen. Med deilig mat og stemningsfulle omgivelser, ble det en finfin kveld. 

10. Vi skal ha oss noen dager sørpå før vi for alvor begynner med flyttelasset. På veien til indre strøk på Østlandet, tok vi en god stopp i Oslo. Det ble litt shopping der også, først og fremst nye vinylplater. 

11. Foreløpig har det ikke vært den helt store sommerstemningen sørpå. Vi har måttet innfinne oss med å ha paraplyen lett tilgjengelig. 

12. Men hva gjør vel det når konsekvensen blir en lekker regnbue? 

...


Vi er spente på den kommende måneden. Feriemålet vårt skal plutselig bli til hjemstedet vårt. La oss håpe der er kiste med gull i enden av regnbuen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)