søndag 31. august 2014

Instagram august 2014


1. Det ble hverdag etter Berlinturen. 

2. Sommerferien var på hell, og en sen kveld begynte jeg å reorganisere arbeidsplassen hjemme. 

3. Nå er jeg klar for nye rettebunker. 

4. Niåringen er blitt så stor i løpet av sommeren. En nyutsprungen blomst. 












5. Impulstapas hjemme. Første gang, men garantert ikke siste. 

6. Tur på hytta. Kaffen måtte kokes på vedfyren. Det var helt greit  å vente litt ekstra lenge på noe godt, mens stua fyltes med varme og det begynte å skumre utenfor. 

7. Gitarklimpring satte stemninga på hytteturen. 

8. Hjemme igjen til den siste helga før skoleferien var over. Mannen bidro til å gjøre den fin.













9. Den årlige Vegglidagen kunne by på fint vær og sirkusskole.

10. Tilbake til hverdagskost.

11. Sitronoppheng.

12. Glade farger å ta med seg inn i høsten. 













13. Loppesesongen er i gang. Det kiler i magen bare jeg tenker på det. 











14. Ingen tvil: det er høst. Og plommer. Endelig. 

15. Fjelltur med elevene ga massevis av overskudd. 

16. En rykende varm kopp kaffe og noe å tygge på før vi gikk videre. 

17. Gleden over å få overraskelsesbesøk. Savnet når de har reist. Gleden over å vite at vi snart sees igjen.


...

Jeg tror vi har klart å finne den rette høststemninga. Sommeren var helt fantastisk, men jammen har høsten mye godt å komme med den også. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)