fredag 8. august 2014

NIB-utfordring: Hjemmekontoret




Denne måneds NIB-utfordring er å vise fram hjemmekontoret sitt. Vi bor trangt, så det er vel å tøye strikken å kalle det et kontor, men en liten arbeidsplass er det i alle fall. 









Over pulten henger ei lita trekasse som kan brukes til oppbevaring av småting.











På pultflata er det akkurat nok plass til å lagre kontornødvendigheter. 









Ved siden av er det stablet noen bokser som tar vare på det kontorutstyret man ikke bruker fullt så ofte. 












En arbeidsplass bør være slik at man har lyst til å sitte der og jobbe, og for meg gjør denne lille barnetegninga susen. Jeg kaster et blikk på hjertet jeg har fått fra det kjæreste jeg har, og får lyst til å bli værende akkurat der jeg er. 













Pulten ligger midt i en gjennomfartsåre, og bordflata er derfor slått ned når den ikke er i bruk. Det er imidlertid fort gjort å slå den ut igjen og trekke stolen inntil når det er behov for det. 









Da er det mer enn nok plass til å få unna forefallende arbeid. 









Det er til og med rom for å kose seg med en stor kopp te. Og da er vel hjemmekontoret akkurat passe stort  likevel. 

Flere bidrag i NIBs augustutfordring finner du her












4 kommentarer:

  1. Kjempesjarmerende og personlig arbeidsplass! Nydelig farge på tømmerveggen, så flott bord, nydelig blomst og herlig tegning! Her skjønner jeg at du liker å sitte. :) Masse lykke til i utfordringen! :)

    Etter de flotte reisebrevene dine fra Berlin, fikk jeg lyst å ta turen tilbake til byen! :)

    SvarSlett
  2. Liten, men utrolig flott og koselig. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. For en deilig blåfarge du har på veggene :) kjempefin! Jeg liker din arbeidsplass! Vi bor også trangt - så mitt "hjemmekontor" ble kjøkkenbordet.. hihi

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Veldig fin farge på veggen! Hva er fargekoden på den?

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)