søndag 24. august 2014

Man kan bli lykkelig av lopper


  

Jeg var på loppemarked i går, og slo til på posesalg. 









Follow the white rabbit. 








Kopper. En klassiker som holder godt på kaffevarmen. En pop-art-inspirert som gir sterke assosiasjoner til Velvet Underground. Den er til far i huset. Små, skjøre med retro pastellmønster. Fine å ha til venninnebesøk.









Rustikke treboller. Perfekte til krispe høstdager. 








Plommegull i loppisfunn. 








Kanskje det er nå jeg skal bli skikkelig husmor og varte opp med hjemmelaget kjeks..?









Retro er en langvarig forelskelse, og denne Stavangerflintskåla måtte bare med i posen. Selv om vi allerede har flere skåler enn vi trenger...








Til slutt ei grønn stettskål med passe romantisk tilsnitt. Mest fordi jeg elsker fargen grønn. 









Prisen for posen? Jo, den svimlende sum av 50 kroner...

1 kommentar:

  1. Så mange fine loppefunn! Nydelig blåfarge på dyptallerkenen og asjetten på første bildet og "venninnekoppene" var søte. Gleder meg til høstens loppemarkeder, håper jeg får med meg mange! ;)
    Nå er det kun avslapping resten av kvelden her. Fin kveld til deg. :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)