fredag 25. januar 2013

Here comes the sun



Jeg er nok litt gammel. Jeg har en tendens til å tenke at alt var så mye bedre før. I gamle dager. Noen ganger må jeg ta meg i det og le av meg selv. For det er jo ganske mye som er bra i nåtida også. Men én ting mener jeg bestemt var bedre før: musikken. Og spesielt godt gjør den seg på vinyl...








Da vi kom over denne plata på brukthandelen, måtte den bare bli med hjem. Tenk, så mye kulturarv for en liten tikrone..! Da vi kom hjem, viste det seg at den enda kunne avspilles, og gleden stod i taket. 

En av låtene på plata er Here comes the sun. Det passer perfekt, for i dag så jeg endelig et snev av sola her nord. Så hva er da bedre enn å innlede helga med et lite gjensyn med den gamle klassikeren? Kjenner jeg kommer i både vår- og helgestemning..!








Ha en flott fredagskveld, og god tur inn i helga. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)