lørdag 12. januar 2013

Jippijajajej! NIB og nytt år


I uka som har gått, har jeg fått en hyggelig mail fra NIB-jentene om at jeg er tatt opp som medlem i bloggfellesskapet deres. Sånt blir man både stolt og glad av...

Samtidig har starten på det nye året kommet brått og voldsomt. Derfor har jeg også hatt liten tid til å drive med den nye hobbyen min så langt i 2013. Jeg både håper og tror at det skal bli litt mer plass til det framover.






Siden sist har mye tid gått til å rydde bort jula. Jeg synes det alltid er kos å ta fram de kjente hverdagstingene igjen. De trivelige uglene og boksen som har hatt æren av å vokte medisinkort.








Det gule bilskiltet fra et bruktmarked i Amsterdam, og de sukkersøte småvasene i tallerkenhylla.






Den gamle døra som kan kles med litt av hvert, alt etter hvilket humør man er i.

Dette og mye mer er kjente og kjære objekter som jeg liker å omgi meg med, og som er hjertelig velkomne tilbake etter juleoppholdet i boden.

Samtidig er januar tid for å gjøre plass til en del nye ting...






Pastellfargede vaser fra Søstrene Grene passer perfekt inn i tallerkenhylla på kjøkkenet.







En annen kjøkkenhylle har fått noen moderne klassikere på besøk. Oppholdet kan komme til å bli langvarig...







Det gamle skoleskapet i TV-stua har fått seg en liten oppgradering. Mye takket være salg på Kremmerhuset... 







Endelig har også dødningehodet mitt fått plass i ei ramme. 

Alt i alt er det kanskje ikke de store forandringene som er gjort. Likevel er det akkurat nok til at hjemmet oppleves som litt fornyet og klart for det nye året. Jippi.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)