lørdag 19. januar 2013

Te-klisjeer


Jeg er et kaffemenneske. Samtidig koser jeg meg voldsomt de gangene jeg husker på at det faktisk går an å ta seg en kopp te innimellom også. Jeg har ingen nyttårsforsetter, så da er det rom for å tillate meg å si at jeg skal prøve å drikke litt mer te i 2013 enn det jeg har gjort tidligere år. 

Første ledd i planen ble å omorganisere litt, slik at jeg skulle minnes på at det finnes te i huset. På kjøkkenøya ruver det nå et stort brett med kopper og annet som er kjekt å ha for hånden når man skal ordne seg med denne varme nytelsen.







Ved siden av koppebrettet har jeg plassert en mengde te. Den har til nå stått i et høyskap, på ei hylle det har vært komplisert å nå for mine mindre enn 160 cm... Nå lyser sjokolademynte-teen min (favoritten!) mot meg, sammen med et utall andre varianter. 







Som sagt har jeg ingen egentlige nyttårsforsetter (som å slanke meg, for eksempel...), så da unner jeg meg gjerne en bit sjokolade (eller to) i samme slengen. :)









Så da er det vel bare å kjøre full interiørbloggerklisjé og ta med seg tekoppen opp i godstolen, for så å krype sammen under et pledd med ei god bok på fanget... 

PS: Det er vel en grunn til at klisjeer blir klisjeer, er det ikke? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)