lørdag 6. april 2013

[DIY] Naglekrage

Selv om det etter hvert har blitt en del pasteller i interiøret, er stilen litt røffere når jeg skal kle meg selv. En gang rocker, alltid rocker..!








Nagler  kan gi den ekstra lille edgen til et nokså ordinært plagg. 








Denne skjorta er enkel og klassisk (takk, mamma!), og kan brukes sammen med det meste. Men med litt nagler på, blir den klar for mer moro. ;)







 Disse naglene var så håndterlige at jeg kunne presse dem på plass kun ved hjelp av fingrene. Jeg hadde ingen stor plan da jeg satte i gang, så man kan trygt si at jeg freestyla...










Selv om håndverket kanskje ikke imponerer de store motehusene, er jeg fornøyd med eksperimentet mitt. Det må være lov å slå seg litt løs når man føler seg som en rocker i hjertet..! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)