søndag 28. april 2013

[DIY] Putetrekk



Da jeg våkna i dag, var jeg full av energi. Før jeg visste ordet av det, var jeg i full gang med å ommøblere på kjøkkenet. Og siden det ene har en tendens til å dra det andre med seg, endte det hele opp med meg bak symaskina.










Noen gamle hageputer var klare for en ny vår. Noe som passet bra, siden kjøkkenet generelt var modent for å bli mer vårlig.










Jeg brukte en framgangsmåte jeg har testa ut før, som jeg fant på bloggen Fargefest. Målet var å komme i land med noen nokså presentable putetrekk.










Putetrekkene kom i boks uten altfor mye kluss. Nå bidrar de til å skape litt liv og røre på kjøkkenet. 

Det er utrolig hvor nyttig det kan være med oppsamlet helgeenergi. :)


1 kommentar:

  1. Nydelige puter!!
    Var på loppis i går og kjøpte noen stoffer....
    så snart skal nok jeg sy puter og :-)
    NydeligFlott mandag til deg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)