torsdag 25. april 2013

Glimt i øyet




Jeg  har tidligere vist noen bilder fra gangen oppe. Her kommer noen flere bilder derfra. 











 Gitaren er et arvestykke. Akk, den som kunne få være hippie en liten stund...













Dådyret må nok gå inn i kategorien kitsch, men da det så på meg med de store, brune øynene sine, måtte jeg bare ha det med meg hjem. :)









Een er for datter i huset. Jeg har tegnet den for frihånd, mens hun har malt den med favorittfargen sin, lilla (hun er jo riktig så oppdatert på hva slags farge som teller i år).

Jeg blir faktisk litt glad av gangen vår. Det må være fordi den har glimt i øyet... ;)

1 kommentar:

  1. Herlige bilder du viser!
    Søte lille bambi <3
    Digger lyslenka!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)