lørdag 27. april 2013

I veska mi akkurat nå

Via bloggen til Arvingen kom jeg over fru Fausings veskelek: Vis meg din taske!









Jeg har mange vesker, men bruker som regel ei veske til den er rimelig ferdig. Veska som står for jobben akkurat nå er fra H&M, og jeg liker den kjempegodt. Stor og romslig, og med plass til alle livsnødvendigheter (?) jeg har en tendens til å dra med meg. 









1) Headset er viktig; plutselig kan det dukke opp en anledning der det er rom for å lytte til musikk.

2) Telefonen min må selvfølgelig være med. Der jeg er, er den.

3) Lommebok 

4) Et lite speil sånn i tilfelle man får følelsen av at man ikke er helt strigla...

5) Tørkepapir. En mamma må være rustet for alle slags situasjoner, og dette har kommet godt med flere ganger.

6) Fargeprøver. I vår får vi forhåpentligvis malt karmene på utsiden av huset. Litt grønt eller grønnere?

7) Leppepomade.

8) Vann. Som regel tappa fra springen, tilsatt sitron, men i dag har jeg slått på stortromma og kjøpt meg ei ny flaske.

9) Termokopp. Kaffen smaker ekstra godt i en kopp man har et forhold til, synes jeg... ;)

10) Tyggegummi. Tygger jeg fort nok blir jeg kanskje mer effektiv..?

11) Ødelagt hårnål. Den kan kanskje illustrere at jeg ikke er verdens største ordensmenneske...

12) Handleliste, forfattet av sjuåringen.

13) Øyedråper. Det er viktig å passe på fuktigheten.

14) Concealer. Jada, man er langt fra perfekt...

15) Solbriller. Evig optimist.



Og sist, men ikke minst: en mengde veskerusk...





Tør du å vise fram hva du har i veska di?

1 kommentar:

  1. Hei Monja
    Oppdaget bloggen din via min egen nå, jeg (nysgjerrig, vet du :-) og har lagt meg til som følger med det samme! Så fine bilder du tar : )

    Og så gøy at du har slengt deg med på Elisabeth//Fru Fausings lille veske-blogg-lek! Synes veskene våre ser litt "like" ut mht til hvor "lite" vi har med oss på veien, hi, hi. Tror mange hadde litt vanskelig for å tro på at jeg ikke hadde mer i veska, enn jeg har, så det er godt å se at jeg ikke er den eneste som velger å drasse med meg forholdsvis lite ut på tur ;-)

    Takk for at du delte : )

    Ha en fin uke videre!

    : ) Marthe

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)