torsdag 11. april 2013

It's a wrap


Pinteresthekta. Leeenge etter alle andre. Det bobler over av gode ideer og inspirasjon, og det må man jo bare like. I dag prøvde jeg ut et innpakningstips som jeg tenkte jeg kunne dele videre. 









Jeg tok utgangspunkt i en helt enkel gråpapirpose. 










Deretter fant jeg fram papirmuffinsformer i ulike størrelser. Disse trykket jeg flate, og brettet på midten, slik at de ble halvmåneformede. Jeg brettet disse over åpningen på posen, slik at det ble en halvpart på hver side.










I tillegg til muffinsformene ville jeg pynte med bånd, perler og et manilamerke.










Hullemaskin lager hull, og vips har man noe å træ båndet gjennom. 










Jeg festet perlene i båndet for å pimpe det hele litt ekstra.










Helt nederst plasserte jeg en liten pyntebord. Alt i alt ikke fryktelig krevende. 

Nå er det bare å håpe at det som er inni pakka blir godt likt av den som skal få den. For det er vel det som tross alt teller mest, er det ikke..?

1 kommentar:

  1. så søt den ble:) jeg elsker og pakke inn gaver og være kreativ!! bruker hele året på og finne masse kul innpakkning til jul^^
    Tuusen takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg:) veldig hyggelig at du vil følge meg:) slenger meg på som følger hos deg også!

    Håper du får en flott fredag!
    //Karoline//

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)