lørdag 3. oktober 2020

Let´s do 52/40: On a walk

Jeg gikk ut litt rådløs, og tenkte at naturen fikk inspirere underveis. Jeg prøvde meg på noen motiver med forced perspective, men fikk det ikke til helt som jeg ville. Modellen var tålmodig, og fargene nydelige, så noe ble det likevel.




Jeg prøvde videre ut en litt mer surrealistisk idé, med sko på vei ut alene på tur. Jeg prøvde å fange refleksjonen av dem i regnvannet på verandaen. Det ble fortsatt ikke helt som tenkt, men absolutt godkjent. 





Til slutt begynte jeg å gå oppover bakkene i nabolaget, og da slo det meg at det holdt å bare fotografere det jeg så på tur. Det uttrykket i seg selv var jo mer enn nok...


#letsdo52

#onawalk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)