tirsdag 13. oktober 2020

Mix og match

Av og til ser man seg litt blind på vaner og rutiner. Man ser rett og slett ikke de alternativene som finnes. Da trenger man utenfraperspektivet.



 

For ikke lenge siden fikk jeg en aha-opplevelse da jeg ble gjort oppmerksom på at man kan blande ulike sengetøy i samme oppredning. Selvfølgelig! At jeg ikke har tenkt på det før!





Nå har jeg begynt å lage kombinasjoner av ulike sengetøy, og plutselig har det blitt spennende å re opp senga. Det føles nesten som jeg har fornyet hele lintøylageret. I realiteten er det eneste som er nytt perspektivet. Tenk, av og til er det ikke mer som skal til en en liten dose inspirasjon. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)