søndag 11. oktober 2020

Let´s do 52/41: Negative space


Jeg ville fotografere motivet i low key, jeg ville ha det enkelt, og jeg ville ha mye ubrukt rom til overs. 





Som ofte ellers fikk jeg det ikke helt til som jeg ville. Dermed ble det jo reelt sett en utfordring. 




Jeg endte opp med å mørkelegge rommet, men la ei lita stripe med lys slippe igjennom gardina. I dette lyset plasserte jeg objektet. Jeg brukte følgende innstillinger: f/2.8, lukkertid 1/200 og ISO 100. 





Jeg trengte fortsatt litt lysstøtte, i og med at det var overskyet ute, så jeg la til ei lyssstripe med lommelykta på mobilen. Alt i alt begynte det da å nærme seg det jeg hadde sett for meg, selv om jeg måtte gjøre det på en annen måte enn jeg hadde researchet meg fram til.


#letsdo52

#negative space

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)