mandag 8. oktober 2012

Enkelte gamle ting...

Tidligere i høst var jeg på det årlige loppemarkedet for det lokale idrettslaget. Der fant jeg, tradisjonen tro, flere artige småsaker og noen større saker som jeg valgte å ta med meg hjem. De har for lenge siden fått tildelt plasser rundt omkring i huset. 

Det er imidlertid ett objekt jeg ikke har klart å plassere. Kanskje fordi jeg synes så mye om det at jeg vil være helt sikker på at det havner på rett plass...




Det er tydelig at kofferten har levd et langt liv, og jeg tar meg i å lure på hva slags bagasje den har fraktet med seg til hvilke destinasjoner. Jada, typisk interiørdame og typisk klisjé, men det er nå en gang de tankene som settes i sving...


Jeg liker detaljene. Rusten og sprekkene i læret. Slitasjen. 



Nå er bare det store spørsmålet hvor den skal havne. Jeg tror jeg vet det nå... Hvis det går i boks som jeg håper og tror, vil det dukke opp flere bilder om den erfarne koffertens endestasjon (kanskje. Endestasjon, altså).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)