mandag 1. oktober 2012

Gult er uten tvil veldig kult...

Da vi flytta inn i huset vårt, var det mye som var i ubestemt form enda... Men én ting var jeg ganske sikker på, og det var at innredninga skulle være som et hvitt lerret som kunne fargelegges litt forsiktig over tid. Sånn ble det. 


Etter hvert har den gule fargestiften blitt temmelig flittig brukt. Det var vel ikke helt det jeg hadde sett for meg der jeg satt med den hvite basen min, men nå ser jeg at det er helt riktig. Man blir jo glad av gult!!!







Det gule har lurt seg inn her og der. Det passer i grunnen med en dæsj av gult i alle rom, spør du meg. Dessuten kan det kanskje bidra til at man unngår å få en skikkelig blåmandag?!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)