fredag 19. oktober 2012

Sandalene står i gangen...






... og ved spisebordet er stemninga fortsatt temmelig lett og ledig. Vi snakker faktisk vårstemning... Selv om jeg definitivt er klar over hvilken dato vi har (bilen har til og med skodd seg for vinteren..!), er det ikke så lett å følge det opp i ett og alt. 


Med ett innså jeg at det var på tide å ta litt tak, og jeg bestemte med for å prøve å få til en stemning litt bedre tilpasset årstiden. 






Jeg fant fram noen kopper som gir meg lyst til å krype under det klassiske pleddet og alt det der.









Deretter danderte jeg koppene på et brett sammen med noen lysestaker og noe grønt for å få en litt lunere stemning. 









Litt farger kom også gjennom nåløyet. De får lov til å piffe opp gjennom mørketida, slik at det blir lettere å komme gjennom den. 











Og voila; slik ble det seende ut etter en ørliten sesongopprustning.





Men sandalene står fortsatt i gangen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)