lørdag 6. oktober 2012

Tid til å unne seg litt kvalitetstid på badet..?

I dag tenkte jeg jeg skulle vise fram noen bilder fra badet vårt. Det har jo blitt helg igjen, og statistisk sett er det kanskje større sjanse for at man har tid til å unne seg litt ekstra tid på nettopp dette rommet nå.






Det er mange stearinlys på badet vårt. For det kan jo bli veeeldig koselig hvis man plutselig en dag finner ut at man skal unne seg litt spatid... Flere tente lys rundt i rommet kan bidra til å høyne nytelsen. Skal jeg være helt ærlig, kan jeg vel telle på ei hånd hvor mange ganger de har vært tent siden vi flytta inn, men, men... Det er jo enda ikke for seint..!







Mye av veien har blitt til mens vi pussa opp, men ett objekt så jeg tidlig for meg at skulle inn i  huset. Dette:





Rett ved siden av har jeg selvfølgelig plassert ett av flere lys, som står der og venter på sitt fulle potensial...





Mannen min er veldig om seg... Derfor har han ordna seg lov til å leite rundt på et gammelt skoleloft. Der fant han flere naturfagsplansjer han kunne ta med seg hjem. Én av dem var denne. Og den synes jeg passer ypperlig inn på et bad...





Over til et annet loft. Også loftet på huset vi har pussa opp hadde skatter i magen. Vi fant blant annet flere gamle medisinflakser. Noen av dem får lov til å pryde medisinskapet vårt, mens andre av og til får lov til å bære blomster andre steder i huset...



I mangel på noe annet fiffig å si: hadet på badet! ;)

Ingen kommentarer: