lørdag 13. oktober 2012

Når jeg er i hjembygda mi, går jeg ikke bare rundt i skogen og drømmer meg bort. Det er fullt mulig å kombinere bygdelivet med det å være en smule urban. Veien er ikke lang til nærmeste by, og der kan man blant annet shoppe...

Denne gangen avla jeg svensken Clas Ohlson et besøk. Kofferten bør ikke bli for full, siden den faktisk skal hjem igjen. Men jeg følte likevel for å unne meg noe fra butikken. Forhåpentligvis kan det tilføye det lille ekstra til interiøret der nord.

Bokstavstempel ser jeg for meg kan brukes til så mangt. Her er det vel  bare fantasien som setter grenser. Jeg innbiller meg også at dette kan komme til å bli populært hos
2.-klassingen min...





Vi går en mørkere årstid i møte, og de fleste av oss tenner lys inne for å kompensere for mørket ute. Denne lysestaken kan romme kraftige kubbelys. Jeg liker stilen; den er både klassisk og stram på en gang. Og slettes ikke dyr...






Etter mye om og men har jeg også kjøpt meg denne lyslenka. Jeg har vært nær ved mange ganger, men har aldri helt klart å forsvare for meg selv å skulle gjøre det (med huslån må det tenkes nøye gjennom hva hver krone brukes til...). Denne gangen fant jeg imidlertid på en unnskyldning. Men den vil jeg holde for meg selv... ;)




Det skal bli spennende å se hvordan den tar seg ut når den kommer hjem til huset og fram i dagen...




Nå gjenstår det vel bare å se hva mannen synes om nyanskaffelsene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)