mandag 1. oktober 2012

Sirkler

Instagram kan være en kilde til inspirasjon. Og akkurat nå har Instagram inspirert meg til å samle på sirkler jeg omgir meg med. 





Noen sirkler tenker man ikke over at er der før man kommer seg litt opp i høyda. Andre sirkler er der bare og insisterer på sitt nærvær. Sånn som medisinballen som minner meg på at det er på tide å ta noen situps. Eller som eplet som jeg vet er både søtt og saftig...  Noen sirkler oppdager man rett og slett når man står i en merkelig vinkel over kjøkkenøya, med ryggen bøyd bakover i en broliknende formasjon. Smertefullt, men det er alltid spennende å bli kjent med nytt terreng..!




Og så, med en smule stiv rygg, ønsker jeg deg en fortryllende tirsdag. Bare noen dager igjen, så er det jammen helg igjen. Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)