fredag 26. oktober 2012

Gammelt på nytt og helgefølelsen...

Av og til drar jeg med meg ting fra bruktbutikker og loppemarked uten at jeg helt vet der og da hva jeg skal gjøre med dem. Noen ganger blir de liggende og slenge hjemme en god stund før jeg finner noe vettugt å bruke dem til. Men de fleste dippeduttene kommer til sin rett. Til slutt...









Ved hjelp av denne gamle fryserinnsatsen (eller hva det nå er), fikk jeg plutselig  ny oppbevaring til gamle interiørblad. Jeg har ikke hjerte til å kaste dem, og et sted må de jo være. Her er de dessuten mer tilgjengelige enn der de var skuffa vekk før. Dette kan kanskje også gjøre veien til de gode ideene kortere..?










Ved siden av har jeg plassert den gamle veska til oldefaren til datter i huset. Den har nok vært med på mang en innholdsrik arbeidsdag. Hos oss har den til nå hatt funksjonen å henge til pynt, men det må da være enda bedre å kunne bruke den til noe praktisk..? Nå rommer den aviser og andre ting som kommer i posten og som har en tendens til å bli liggende og slenge litt her og der.


Oi, her ligger det visst og slenger litt av hvert etter ei travel uke. Tror jeg skal ta meg av det nå... Og om litt kan jeg slenge meg selv nedpå og bare flate helt ut. Helg. Jaaa...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)