mandag 29. oktober 2012

Midt i alle høstfargene...

...det hvite. 

Ikke fordi jeg ikke liker høstfargene, men fordi det hvite alltid er en god base å ha med seg. Hvitt er alltid elegant. Hvitt er rent og beroligende. Hvitt kan også være humoristisk og sprøtt. Hvitt blir ikke feil.



Alle har noe hvitt rundt seg. Både trivielle og hverdagslige ting og det mer høytidelige kan kle seg i hvitt. 


1) Blonder fra loppemarked
2) Øredobber
3) Skolekritt (ja, jeg er pedagog...)
4) Mobiltelefon
5) Knapper som har frigjort seg...
6) Heklegarn
7) Kremmerhus
8) Hjerteformet stearinlys
9) Vase fra Kremmerhuset
10) Heklet lapp som har potensial til å bli et sengeteppe...




Ekstra spennende blir det klassiske hvite hvis man setter det i kontrast med noe mørkt og naturlig. De to motsetningene passer fint sammen, og har et uttrykk som mange av oss gjerne vil ha i interiøret. Det passer fint til alle årstider, også høsten...




Med dette har jeg prøvd meg på fotoutfordringen pure white.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)