torsdag 8. september 2016

Høstønsker


1. Jeg ønsker meg mange turer i frisk fjelluft, så jeg kan komme hjem, fullt oppladet, klar for å ta fatt på ymse arbeidsoppgaver.










2. Jeg ønsker meg masse tid. Tid til å gjøre det jeg må, og tid til å gjøre det jeg lengter etter. Det innebærer blant annet å gjøre et dypdykk i bokhylla og bli kjent med universene mellom permene.










3. Jeg ønsker en lang og solrik høst, der naturen eksploderer i varme farger. Men det er helt greit om det skulle bli regn og dra i gang med høststormer også. Da er det så mye enklere å kjenne på lunheten inne. 









4. Jeg ønsker at vi skal få til å samles, vi som liker hverandres selskap. Jeg ønsker mange samtaler, tøysete og dype, alvorlige og komiske. 









5. Endelig ønsker jeg at soundtracket til høsten skal bli vinylplater som innimellom skraper litt og minner om at det litt skjeve er så mye rikere enn det som er helt perfekt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)