fredag 31. august 2018

August på Instagram: fra dvaletilstand til bråstart


1. Måneden da alt gikk så sakte. Da vi holdt på en stor hemmelighet, som vi gledet oss til å kunne slippe. Da dagene handlet om å posjonere ut energi og å finne en mer tilbakelent livsrytme. 






2. Vi startet et nytt skoleår, og E ble ungdomsskoleelev. Vi nådde fram til dagen da vi kunne dele hemmeligheten vår: magen min vokser og i februar teller vi fire i stedet for tre i den lille familien vår. Jeg ble med E på konsert, og fikk se gleden i øynene hennes da hun fikk se idolene sine på scenen.  









3. Hverdagen inntok oss igjen, og energinivået mitt steg. Jeg fikk endelig overskudd til å pusle med småting som pleier sinnet.  









4. Lufta ble ikke bare svalere, men friskere og full av fornyende krefter. Vi gikk på turer i den begynnende høsten, og kjente at vi er klare for det som ligger foran oss. Nå kan høsten komme, med strikkede gensere, jordfarger og store skjerf. Jeg er klar for å ruge. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)