torsdag 21. februar 2013

[DIY) så langt i 2013

Det er noe med det når dagene blir lysere og lengre. Energien kommer  gradivs tilbake, og går etter hvert over i overskudd. 

Hos meg har det i år gitt seg utslag i at jeg har hatt sånn behov for å lage ting. Siden jeg er i vinterferiemodus, tenkte jeg det var OK å lage en aldri så liten kavalkade over de DIYene jeg har utført så langt dette året. 










1. Heklet trekk til puff. En gammel puff fikk en liten ansiktsløftning, og passa plutselig mye bedre inn i TV-stua.

2. Briggkrakk. En gammel krakk og garn (begge deler kjøpt på den lokale brukten) ble til sammen en ganske festlig sak. Totalsum: 50 kroner.

3. Retropuff. Atter en ansiktsløftining, ved hjelp av retrostoff og en heklebrikke. Også denne gangen kom godsakene fra brukten.

4. Vimpelrekke i papir. Fort gjort og veldig enkelt. 

5. Retrolampe. Litt sær, men med masse personlighet. Nettopp det har jeg sansen for, både i interiør og hos mennesker. ;)

6. Perledekor. Veldig enkelt å lage, og veldig anvendelig. Den er også veldig mobil, og kan flyttes rundt til dit man måtte ha behov for litt pastellglede...


Satser på at det blir flere DIYer i fortsettelen også. Dagene blir jo bare lysere og lysere, så da er det vel naturlig at overskuddet blir  større og større..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)