lørdag 29. april 2017

Oh, lykke!


I formiddag satte jeg meg i bilen med ei god venninne og dro på utflukt til ei av nabobygdene. Målet var en bruktbutikk med god atmosfære. 







I bruktbutikken gjorde vi kupp på kupp. Jeg begynte litt forsiktig med disse to. Veldig forskjellige, men veldig meg på hver sin måte. 








Jeg tok med meg noen spisebrikker i kork som råstoff til ett eller annet DIY-prosjekt. Pidestallen tenker jeg kan bli fin på uteplassen jeg ser for meg at vi skal få til i løpet av sesongen. 








Lampa skal spraylakkeres og får kanskje plass i TV-stua.







Dette ser jeg for meg skal inngå i et lampeprosjekt jeg har tenkt på en liten stund. Vi får seg om det lar seg gjennomføre...









Telefonbenken aner jeg ikke hvor jeg skal ha, men den var så fin at jeg ikke kunne gå forbi den. Tenk, den kosta meg bare 50 kroner..!


...

På vei hjem svippa vi  innom bruktbutikken på hjemplassen min. Og jammen var det ikke en aldri så liten skatt der også: ei stringhylle i teak for 40 kroner. Nå er loppelykken komplett, og jeg kan ikke vente med å bli bedre kjent med nyanskaffelsene mine. 

2 kommentarer:

  1. Fine bruktkupp :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg må si meg veldig fornøyd med utbyttet. :) Ha ei finfin langhelg! :)

      Slett

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)