mandag 29. juli 2019

Tosomhet


Det er bare lille D og jeg for tiden. Resten av kjernen har reist til et hett Berlin. Vi meldte avbud i siste liten, og koser oss heller i skyggen på den nye verandaen vår. 






Mesteparten av tiden tilbringes likevel inne. Der er det svalt, selv om vinduene slipper inn livgivende stråler fra sola. Det blir sånn denne sommeren, og det er helt greit. Vi har det ikke travelt, og neste sommer kan vi tidsnok leve dagene ute. 






Sommeren er først og fremst en følelse. Den kan vi dyrke, både inne og ute. 






Men den største og mest dominerende følelsen er den jeg får når jeg er sammen med lille D. Jeg nyter det med hele meg. Og da er det i grunnen helt greit at Berlin er veldig langt borte akkurat nå. Det er dette som er viktig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)