søndag 1. oktober 2017

Ting jeg gleder meg til i oktober: tilbake til normalen


1. Å få litt luft under vingene igjen. Sette meg godt til rette i setet på en buss, med ei god bok i fanget og favorittmusikken på øret. Få historiske og kulturelle inntrykk fra Polen og Tyskland. Tråkke gater i mitt elskede Berlin enda en gang. 

2. Komme hjem igjen til de jeg er gladest i. Klemme de jeg har savnet, ta et langt bad, sove i egen seng og hoppe på hverdagstoget igjen allerede neste morgen. 

3. Feire bursdagen til M litt på overtid. Bake det han liker best, overraske med gaver, og ellers sørge for å vise at vi setter pris på at han er mannen i vårt liv. 

4. Ei hjemme-alene-helg mens E og M drar over kjølen for å spille fotball. Pusle litt for meg selv, i  mitt eget tempo. Sette på vinylplater det er lenge siden jeg har hørt. Bli kjent med nye karakterer, som akkurat nå ligger og lader innenfor bøkenes permer. Venninnebesøk med skravling, fnising og etterlengtede oppdateringer. 

5. Få opp det fysiske aktivitetsnivået igjen. Våge meg ut på turer i frisk høstluft, kanskje ta meg noen korte treningsøkter. Kjenne på at helsa blir bedre og kroppen sterkere. Føle på et overskudd igjen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og hilsninger. Jeg setter stooor pris på hver og en av dem. :)